Sunday 18 December 2011

Masjid Tanah Melaka

Kepada semua bl0gger bl0gger d lua sana
harap sihat n selamat sejahtera ahaha
0ke hari nih aku nak update tentang pengalaman aku d masjid tanah melaka

0ke my family mengizinkan aku tinggal d sana ( rumah my anty )
aku stay sana selama 6 hari 5 malam
lama gitu kan ? tapi bagi aku tuh sangat sekejap : (
aku dapat tahu yang aku kena balik mua semula pada hari sabtu
hurmmm 0h maig0d !! aty aku masa tuh sangat sangat sedih
sampai nak menangis pun ada :'(

0ke aku sampai sana hari sabtu malam
sampai sana jea malam tuh ada gerhana bulan rait ?
wahh sangat santekzz lha weyh ! ahaha
0ke es0knye my family da balek mua
tinggal lha aku sendiri bersama my anty n my kezen

0ke hari ahad isnin tuh 12/12 kte0wg hang0ut p z0o melaka
huh penat lha weyh . dari pagi sampai petang lha kn hee : D
then kte0wg snap pic macam ph0t0sh0t pun ada ahaha
dekat z0o tuh ada tasik . wahhh s0 beautiful lhaaa !!
0ke my kezen tuh nk p naek kereta g0lf ahaha aptb lha kaw kezen : D


kira kira kul 5 kte0wg gerak balik uma
huh walaupun penat tapi kte0wg happy sangat
cehh da macam karangan buda UPSR da kn ahaha : D

0ke even petang aku n my kezen akn jalan jalan taman naek m0t0 eg0 dy tuh
huh best sangat lha weyh
even malam pun kte0wg stil berjalan n lepak : D
0ke aku paling epy bila dapat kawan dengan buda sana
*MYRUL . RUDY . MELER . AREYP . SAIY0*
n lagi s0wg buda kecik tuh aku ta twu sape tah nama dy : D
k0rank memang sp0ting gle lha kn
bila are aku dapat jumpa gn k0wnk agi : (







0ke hari last aku dekat sana hari jumaat
lepas s0lat jumaat kte0wg cepat cepat bersiap p PD
0MG ! best gle lha weyh
walaupun kte0wg ta mndy tp maen air jea pun jd lha kn ahaha : D
0ke malam tuh aku da gerak p bertam jaya pulak
rumah my anty yk laen . hatiku rasa sedih gile babeng lha weyh nak tinggalkn masjid tanah :'(
Sebelum gerak balek muar aku dengan kezen dekat bertam jaya tuh pergi hang out dekat jonker walk , dp , mp , jj aeon melaka , tesco melaka haha cehhh promote pulak wa nh kan ? -.-

kay aku harap aku dapat jumpa k0rnk lagi next year !
aku rindu gilakk are dekat my kezen
yuyun :: aku asyek egat kaw jea hurmmm aq twu kaw pn cm tuh jgk kn ? : D
aku sayang k0rank semua lha d0hh ! ahaha : D
0kayy WAZZUPP guyz : )



No comments:

Post a Comment